acasadipia

Alla inlägg den 13 november 2013

Av Pia - 13 november 2013 14:41

Känner mig ganska pigg i knoppen. Tänker då kan kanske göra något. Sätter mig vid sybordet börjar skära ut rutor till skyddet som jag ska ha över min Overlock-maskin efter ca tio minuter är jag så trött så jag skulle kunnat ha somnat där på stuts. Lägger mig i soffan igen efter en timme känner jag mig pigg igen och gör ett nytt försök då orkade jag bara fem minuter. Det är hopplöst när jag sitter i soffan känner jag mig rastlös och vill göra något men när jag gör något blir jag helt slut. Ska man se något positivt är väl att jag försöker göra något det gjorde jag inte förra veckan. Det kanske är på väg åt rätt håll.

Har även börjat på en mössa åt Joakim. Stickar den i en stickring så men det är samma sak där lite i taget som gäller. Men jag gör något.

Min tvättmaskin är snart klar för användning. Elektriken har varit här och kollat vad som behövs och är nu och hämta det. Rörmockaren var här i går och gjorde sitt.

I kväll ska min kompis hjälpa mig få hem en gran från ÖoB och sedan ska vi ta en kopp te hos henne.

Så lite försöker jag göra. Även fast det mest känns som jag sitter i soffan och glor på dumburken.

Ha det bra

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards