acasadipia

Alla inlägg under november 2012

Av Pia - 24 november 2012 17:12

Den här musikalen ska jag och min kompis gå på. Jag beställa innan biljetter släpptes. Jag är glad att det var just denna musikal.

Av Pia - 24 november 2012 17:07

Här kommer några bilder på bl.a Bullarna som jag bakade i morse.

Av Pia - 24 november 2012 11:51

Kanske håller en stor förändring på att hända för mig och min familj. Det är ett par nervösa veckor som väntas innan det kanske sker. Var inte oroliga det är positiva förändringar på gång.

Snart kommer Peters släkt och firar David. Har bakat bullar nu på morgonen så v får färska bullar till fikat. Men innan blir det smörgåstårta och vin (till det vuxna).

Ha det bra

Av Pia - 22 november 2012 07:14

Tänk jag lyckades igen att glömma handväskan hemma. Kom på det när jag nästan hade kommit till stationen. Så det var bara att vända tillbaka och hämta den. Det positiva är att jag fick extra steg.

Jag har kommit på en sak om mig själv. Det är att jag hatar så mycket att stressa så jag planerar så mycket att jag blir stressad av allt planerande. Hur löser man det? Är det någon som har förslag på det? Jag tacksamt emot det.

Jaha kom en station innan signalfel inträffade. Med alla små förseningar som SL orsakar borde de bjuda på en veckas pendlande. När man laddar kortet kunde man automatiskt få extra dagar att åka på. Nu rullar vi igen sakta men rullar så jag kommer kanske fram i dag med. =)

Av Pia - 21 november 2012 20:50

Nu har jag fixat så jag kan lägga in bilder när jag bloggar på iPonen.
Första bilden är mina minimuffins så jag gjorde i söndags. Sedan kommer hallongrottorna som jag bakat idag

En härlig bild på David när vi var på Junibacken i tisdags

Har pysslat oxå. Pärmar en spratteltomte.

Förutom att jag kom senare och bakat så har jag hunnit cykla i 30 minuter. Så jag känner mig duktig idag.

Av Pia - 21 november 2012 06:52

Jaha då är man på väg till jobbet efter en underbar dag med David och mamma på bl.a Junibacken. Sagotåget var helt otrolig. Det var premiär på teatern Pettsson får julbesök och det uppskakade David verkligen.

Idag har jag ett fullspäckad program på jobbet så det är bara att åka dit och hugga tag i uppgifterna.

Av Pia - 19 november 2012 21:38

Nu har jag kantat till det för mig. Svarade fel när jag skulle lägga in bild från Iphonen till bloggen. Så nu måste jag starta dator och se i fall jag kan ändra på inställningarna där. För här på Iphonen så finns det ingen ställe att ändra inställningar. Så jag återkommer.

Av Pia - 18 november 2012 07:48

Jaha man har verkligen blivit gammal. Det tar en hel dag att komma igen efter en blöt kväll. Men roligt var det.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards