acasadipia

Alla inlägg den 13 november 2012

Av Pia - 13 november 2012 09:42

VAr på behandling i går. För utom nålarna så punktmasserade de länryyggen och även baksidan på låren. Jädras vad det gjorde ont på vissa punkter. Det undliga var att efter ett tag så släppte den intensiva värken och muskel slappnade av. Vem vet kanske har de tryckt upp de spännda musklerna efter mina foglossningar nu. Nu känns det mest som en jävla träningsvärk.


I dag har jag stanat hemma för att vila själ och kropp. tror den här behandlingen tar ordentligt är helt slut men samtidigt så har jag fått en massa energi. Det märker jag genom att min konstnärliga sida har tagit ännu mer fart i huvudet. Har en massa idéer som jag vill göra. Försöker att ta det  lungt och göra en sak i taget.


I helgen pärlade jag och barnen lite. Har köpt en insperationshäfte med idéer på olika saker man kan pärla. Det blev en båt till David och en lastbil till Joakim och några små figurer som kanske ska bli örhängen eller kylskåpsmagneter.

     


Har börjat på den andra handledsvärmaren oxå. Tänkt när jag skrev det så blev jag jätte sugen på att sticka lite på den. Så vi hörs senare.

  



Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards