acasadipia

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Pia - 14 november 2012 09:52

Är hemma i dag med. I går hämtade jag mina gokorvar lite tidigare så vi kunde pyssla lite innan pappa kom hem. Vi satt vid köksbordet och pärlade i en hel timme. Men jag tror David var mer på golvet och plockade upp pärlor som han hade tappat. Ska hämta dem tidigar i dag med så vi kan fortsätta.

Jag mår bra i själen av att umgås med mina barn. Vi små pratade och lysnade på Rock klasiker på radio så i bland börja de dansa lite oxå.


Har börjat med en ny Amigurumi det blir nog den färggladaste jag har gjort hittills. Kommer på bild senare för även denna ska ges bort.


I går läste jag ut en underbar bra bok. Man får nästan sorg när en tjock bra bok tar slut. Den hette Genom dina ögon av Stephanie Mayer samma författare som för Twilight-sagan. Har tagit mig samman i gen och började med Kee marcellos själbiografi Rockstjärnan som gud glömde. Har bara börjat så kan inte säga så mycket om den än.


I går lyckades mot alla odds få i hop mina 10 000 steg. Det blev en extra sväng efter jag hade lämnat JOakim på fritis och en cykeltur på 30 minuter framför TV. Sedan innan jag hämtade barnen tog jag en sväg och då fick jag i hop stegen. Tänker göra lika i dag. Första svägen är avbokad redan.


I går avslutades dagen med te-stund med Jessica. Jag bjöd på sconsoch tervligt sällskap  


Ha en trevlig dag!!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards