acasadipia

Direktlänk till inlägg 24 september 2012

Skeppsholmen VS Märsta

Av Pia - 24 september 2012 14:59

I dag efter ha stått ca 30 minuter och väntat på ersättningsbussar fick vi information att det skulle dröja länge innan bussarna skulle komma för de kommer från botkyrka. Då gavjag upp och gick hem och koppla upp mig och jobbade hem ifrån. Om jag har förståt rätt så är det fortfarande strul på linjen.


Jag hade tänkt ta en vända runt skepsholmen men det blev en runda här bland villorna i märsta. Måste säga att det är mycket mysigar att gå runt skeppsholmen men vattnet och båtarna. Men Villorna har sin charm de oxå. Jag tror det är mer motion när jag går runt bland villorna för det finns ett par rejäla bakar att traska uppför, men runt skeppsholmen så är det plant. Så jag tror det blir 1-1 mellan Skeppsholmen vs Märsta.


Har en halv timme kvar och jobba innan jag ska gå och hämta David. Han fick åka springcykel till dagis i dag. så han sken som en sol hela vägen dit. Hoppas han tycker det är lika roligt hem då det är uppförsbake. Det får jag se om en halv timme.


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia - Torsdag 2 maj 08:43

Sedan i måndags har jag jobbat 25% igen. Det innebär att jag jobbar 2 timmar per dag hemifrån denna vecka och nästa. Måndag den 13 maj går jag upp till 50 % och just den dagen ska jag åka in till kontoret. Änså länge känns det bra. Ingen ångest ingen...

Av Pia - Onsdag 10 april 14:03

Två dag har jag försökt jobba. Vad har hänt under dessa dagar? Ångest, hjärtklappning och värk. Fan jag var inte redo ännu. Nu är jag åter sjukskriven på heltid. Jag känner inte igen detta. Har varit deprimerad och haft ångest förut. Men de...

Av Pia - Tisdag 9 april 11:47

Rummet färdigt för jobb. Det är två timmar kvar så nu vila. Före: Efter: ...

Av Pia - Tisdag 9 april 09:31

Trodde inte jag skulle bli så här dålig. Så dålig att jag har varit helt sjukskriven i 6 veckor. Fattar ni 6 VECKOR. Idag börjar jag jobba 50 %. Börjar med att jobba hemifrån. Jag har ångest för att börja. Det började i söndags med en pirrande käns...

Av Pia - Onsdag 28 feb 10:24

Jag tror inte man brukar säga att de som har fibro har skov. Men efter att ha haft fibro i typ 9 år har jag sett ett visst mönster. Brukar ha mer värk på våren och hösten. Det är då jag har längre perioder med hög värk och mina tabletter hjälper inte...

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards