acasadipia

Alla inlägg den 2 september 2012

Av Pia - 2 september 2012 12:25

Var har min energi tagir vägen borde ha lite kvar till städning men har ingen. För att få energi försöker jag först göra saker jag tycker om som handarbete. men det är knapp så jag har energi till det. Alltså  så får jag hoppa över städningen i dag och göra typ ingenting.


Ingenting gör man ju aldrig men man får göra som det kommer helt enkelt. Om energin kommer en kort stund får man väl försöka utnyttja den och kanske få någo gjort. Annars så nöjer jag mig med att ta det lungt i dag.


Jag tänkte informera om hur det går med mina tre projekt.


Det har blivit några tygnystan men jag har en hela massa kvar  att göra men är på g i allafall.

 

Korgen till mamma börjar ta form

 

Amigurumin är klar förutom brodera några ögon och mun.

 

SÅ för att sammanfatta så flytter det på med pågående projekt. Jag ska försöka avsluta två av dessa tre innan jag börjar på något nytt.


Ha en trrevlig söndag och jag hoppas ni har mer energi än vad jag har.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards