acasadipia

Alla inlägg den 3 november 2021

Av Pia - 3 november 2021 11:32

Höstlov med barnen.

Igår var jag hos dietisten och sjukgymnasten. Forsätter att gå ner. Träninfen funkar oxå. Känner mig så himla nöjd. Joakim väntade på mig medans jag var hos dem. Vi gick sedan till Dollars stores. Faktiskt lite besviken på den. Komihåg att det var mycket roligare förut. Men nu har vi varit där.

Idag ska jag och Joakim på en japansk animerad film. David är nöjd om han får sitta framför sin dator. Det är Joakim som är intresserade av dessa filmer jag hänger bara med och betalar.

Idag gjorde jag stor tvätt av buren. Fåglarna var inte riktigt samarbetsvillig men hjälp av Joakim som vaktade dem medans jag snodde deras kära hem och duschade av den. Med lite bär hjälp av David så blev det bra i slutändan. Nöjd Pia och nörja fåglar. De fick en massa hirskolvar.

De gillar onte att bli fotade. De blir väldigt misstänksamma när jag kommer med mobilen. Men det känndes som jag hade sprungit ett maratonlopp. Svettet bara rann från mig. Men fa vad skönt det är att ha semester.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards