acasadipia

Alla inlägg den 26 oktober 2021

Av Pia - 26 oktober 2021 09:05

Igår jobbade jag. Denna vecka börjar med två dagar jobb hemifrån. Öppnade så jag slutade tidigt. Huvudet började värka på förmiddagen och höll i sig hela dagen och hela kvällen. Blev ingen träning igår men tog en lunchpromenad i solen. Men åter till att jag slutade tidigt. Jag tyckte jag hade gjort en massa, pusslat, tagit in jord så den skulle bli rumstempererad, tagit in krukor, och lite annat bra att ha till plantering, ätit middag, tittat på två avsnitt av Lost. Ja när jag hade gjort det var det mörkt ute och jag var trött så jag började natta mig. Trodde klockan var typ nio. Men såg ju att fåglarnas lampa fortfarande var tänd, den släcks 20.00, tyckte det var konstigt. Men inte förrän jag låg i sängen såg jag att klockan var 19.30 Tänkte då inte kan jag lägga mig nu? Men huvudet värkte fortfarande även fast jag hade tagit Alvedon. Jag la mig och scrollade på mobilen en timme sedan somnade jag. Sov till typ ett på natten, vaknade lite då men somnade om. Vaknade igen vi fem började inte jobba förrän kl nio så jag låg och drog mig. Blev hungrig gick upp och åt strax efter 6. La mig igen somnade och vaknade halv nio. Hade satt klockan. Behövde nog sova eller vad tror ni?

Är igång nu har ingen huvudvärk. Får hoppas den håller sig borta idag.

Ha det gott.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards