acasadipia

Alla inlägg den 20 oktober 2021

Av Pia - 20 oktober 2021 10:29

Jaha vad ska jag göra nu pusslet är klart. Ingen fara du har fem till. Hihi

Jag har hobbyrummet att gå till oxå. Jag kan nog sysselsätta mig.

Det kryper inte lika mycket idag. Men det är tungt. Som något ligger och trycker. Var till min husläkare för jag ville ha remiss till någon som jag kunde samtala med. Som kanske kan tala om varför man åker ner i depression när allt runt en är bra. Fick en adress till hjälp på nätet. Hon (min husläkare) att när hon hade hört om det första gången så var hon skeptisk mit det. Men flera av hennes patienter har testat och tyckt det hjälp. Så jag ska ge det en chans. Om jag inte tycker det funkade kunnde jag komma tillbaka men just nu har hon bara Samtalshuset inne i Stockholm som hon kan skicka mig till. Och dem har bar 25 minuter sessioner. Hur ska man hinna snacka då? Hoppas nät samtal hjälper mig.

Jag kan konstatera att mina söner är olika på hur de lämnar sina rum när de går till skolan. Min stora har undanplockat och två myslampor tända. Rullgardin och persienner är uppdragna. Min lilla har nerdraget, kläder och andra saker på golvet och antingen är taklampan tänd eller släckt. Undra om lillkillen kommer att ändra sig när han bli äldre? Jag älskar dem lika mycket ändå. Lillkillen är ganska lik mig förutom det där med att dra upp rullgardinen och släcka lampor.

Jag klarar mig nog igenom denna dag oxå.

Ha det bra.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards