acasadipia

Alla inlägg den 26 februari 2016

Av Pia - 26 februari 2016 06:58

Det är fredag igen. Har matat surdegen. Så det kan bli bak i helgen.

Nu ska jag svära lite så bli inte rädda.

Helvetesjävlaskit vad ont jag hade i går kväll. Hela kroppen värkte som en galning. Tänk er hur ont det gör när man slår i tån i tröskeln. Ta sedan den värken och sätt den på typ hela kroppen. Då har ni på ett ungefär värken jag hade i går. Två starka alvedon och slö titta på tv hjälpte hade bara molande värk när jag gick och la mig.

Innan värken satte in så var mamma och jag på Flügger och köpte takfärg. Vi åkte även förbi plantagen. Köpte en påskkaktus, tre pelagonsticklingar, en lilla kruka och påskservetter.

Min kompis och kollega kom hem efter två veckor i Marocko igår. Hon hade med sig presenter. Jag fick en underbar elefant ? och en nyckelring i form av en tekanna.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards