acasadipia

Alla inlägg den 19 februari 2016

Av Pia - 19 februari 2016 06:54

Vad veckorna går fort. På måndagen tycker man jag har hela veckan på mig och så helt plötsligt är det fredag och man undra vart tog denna vecka vägen.

Har upptäckt en negativ sak med nyrenoverad kök. Det är jätte kul att fixa och dona i köket. Men tyvärr så kommer resten av lägenheten i glömska. Typ man går på toaletten och tänker borde städa här. Vad gör man när man är klar där? Jo man släcker och stänger och går in i sitt fina kök och pysslar där istället. Jag får ta mig i kragen idag när jag kommer hem från jobbet och göra fint i badrummet.

På tal om köket. Satte en fördeg imorse. Så ikväll sätter jag degen och i morgon bakar jag den första sattsen surdegsfrallorna i detta underbara kök. Härligt!

Ikväll ska mamma och jag ha räkfrossa och baren får tacos. Mums.

Ha en härlig fredag!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards