acasadipia

Alla inlägg den 25 juni 2013

Av Pia - 25 juni 2013 09:10

Nu har jag fått min nya toalett på plats. Fick inte använda den på engång för silikonet skulle. För att inte silikonet skulle bli smutsigt så skulle jag även vänta med att städa upp först när jag kom hem. Så nu sitter jag på tåget till jobbet.


När jag fick extra tid hemma på morgonen så passade jag på ayt flytta ut databordet till vardags rummet och försäkte få ljud i gramofonen jag fick av mapa men det gick inte. Får fortsätta när jag kommer hem.

Av Pia - 25 juni 2013 07:27

Efter några dagar på Gotland är jag hemma igen. Nu blir det tre veckor jobb och så ska jag räknat kallorier och motionera. Barnen är oss sin pappa dessa veckor.?

Har några projekt jag har tänkt göra desssa veckor. Sitter just nu på balkongen och äter frukost och väntar på att de ska komma och instalera min nya toalett. Sen bär det i väg till jobbet. Så jag har det ganska bra. Har plockat ut blommorna på balkongen nu på morgonen.

Tomatplantan ska jag plantera om i kväll?

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards