acasadipia

Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Pia - 2 juni 2013 09:59

Jaha nu har en vecka till gått. Planera för nästa vecka då barnen är oss mig. Matlistan är gjort nu ska jag handla hem varorna bara.


I Går var Jessica här och åt tre-rätters middag och drack vin och en gin och tonic. Och så snackade vi en massa om livet och annat. En riktigt trevlig kväll men trevligt sällskap alltså.


Har satt på mig stegräknaren får se om jag får se hur mycket jag går  om dagarna. Här lite less för jag har tränat typ tre gånger i veckan de senaste månaderna men har gått upp i vikt. JAg har inte ätit mera  så jag vet inte vad det är. I morgon tänkte jag börja skriva mat-dagbok och se i fall jag förskönare mitt intag eller om det är som jag tror. Ska försöka få in en prommenad i dag.


I dag är det ju städdag för mig men jag har även tvättstugan så det blir mycket att göra . men det är bara att ta tag i det så jag får ta det lungt i kväll.


I morgon kommer mina små "änglar". Längtar jätte mycket.


När jag gick i genom dokumenten i dator hittade jag denna bild av mig och mormor. lite suddig men ändå!   


 

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards