acasadipia

Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Pia - 18 juni 2013 22:09

Jaha så är men förkyld. I dag har jag försökt att vila så mycket som möjligt. Barnen var den mesta tiden på vår gård eller framför TV. Jag satt på balkongen och låg i säng/soffa. Förstås så har jag lagat mat och diskat. Har även sålt tjugo flyttkartonger så nu har jag mer plats nere i källaren. Det blev ju inte riktigt som jag tänkt mig med barnen denna vecka men kag tror vi har haft det bra i alla fall.

I går gjorde jag lite små pyssel en kul-påse till Davids kulor och så hade jag lite roligt med Washi-tejp och en pringelsrör blev riktigt snyggt tycker jag.

När jag lämnar barnen på torsdags morgonen så dröjer det ca tre och en halv vecka innan jag ser dem igen, men då drar vi till Gotland i nästan tre veckor. Detta är ju nackdelen när man har separerat. Men jag ska måla om i sovrummet så jag ska väl hålla mig sysselsatt när jag är hemma.

Kulpåsen

Jag har gjort ett kakfat i trevåningar oxå

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards