acasadipia

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Pia - 24 oktober 2011 21:48

Jag har varit och köpt mig ett möster på en kjol. Passade på att köpa två trikåtyger oxå. Ena tyget är svart och andra potatis. Jag köpte även speciella nålar till symaskinen. Dels rundade trikånålar och så en dubbelnål. Så morgondagens uppgift är att försöka sy en av kjolarna.

     


Har gjort äppelmos i dag. Det blev inte hundra procentigt slät så det är några bitar i den, men den smakar gudomligt.

   


Har haft en lite svaka i dag när det gäller handarbete. Har löst en massa korsord istället.


Vad glad man blir när en kollega ringer och frågar hur man mår när man är sjukskriven. Man behöver så lite för att göra en glad. En annan sådan sak är att Joakim kramade mig i dag och så jag älskar dig mamma. Man blir så lycklig när man hör de orden.


Sov gott!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards