acasadipia

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Pia - 18 oktober 2011 21:38

Kvällens gjorda mormorsrutor


Ha en bra kväll =) 

Av Pia - 18 oktober 2011 07:22

I går kväll hade jag tänkt gå in och skriva lite men somnade i soffan på engång efter barnen hade lagt sig. Hostan tar verkligen på krafterna.


I går var det första dagen på jobbet efter semestern. Det var ganska skönt att komma tillbaka till vardagen igen. Barnen var tröttare än vanligt när jag hämtade dem. Maken har börjat en kortison-behandlig så han åker fram och tillbaka till KS i Solna nu i tre dagar. I går kväll mådde han ganska bra vi får se i kväll hur han mår då.


Har varit i från minvirkning i en hel vecka nu börjar längta till kvällen då jag kan sätta mig och virka mina mormorsrutor. Håller på med en pläd till min son Joakim.


Det jobbigaste är att man har så många projekt i huvudet som man vill göra men tiden finns inte. Men var sak få ha sin tid.


Ha en bra dag!


   (jag sätter på mig munskydd så jag inte hostar ner någon)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards