acasadipia

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Pia - 22 oktober 2011 20:12

Har städat hela lägenhet själv, från undanplockning till tvåttning av golvet. Fick lite hjälp av barnen med undanplockning annars helt själv.


Peter hade ont i magen säker en biverk av kortisonbehandlingen han har genom gått.


Han orkade i alla fall göra middagen. Vi har haft hans föräldrar på besök. Det blev lamgryta kokt i rödvin.


Idag är det min stor syndar dag. Har druckit två glas cider och håller på med en cider. Till de har jag fått i mig choklad och gelegodis. MUMS. Jag njuter verkligen. Från och med imorgon är det derygt en månad utan godis, fickabröd och alkohol. Jag har klarat en månad så jag klarar nog en månad till. Resultatet blev ju 2,5 kg ner och 2% ner i fettmassan. Så det är bara att köra.


Har inte hunnit handarbeta något idag. Nu känner jag mig lite yr för att göra något så jag får gör mera i morgon. Har inte heller hunnit ta em prommis hoppas att jag gör det imorgon. På måndag måste jag komma upp till 15 000 steg.


Ha en trevlig lördags kväll nu.


Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards