acasadipia

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Pia - 16 oktober 2011 18:29

Nu är man hemma igen. Förbereder för morgon dagen. Packar barnens ryggsäckar.


Eftersom jag är hemma har jag min kabel till kabel så här kommer de utlovande bilderna.

           


Den första bilden är en påtdocka och med den har jag gjort snörerna till nyp-påsarna (bild 2). Sedan kommer de super goda surdegsbrödet jag bakade för några dagar sena. Skålen är gjort av Maxi-pärlor som har smältsamman i ugnen.


När jag kom hem hade jag fått två trevliga tidningar. Den ena är Slöjd-Detaljers katalog. Den rekomenderar jag stark till alla som gillar pyssel/handverk av alla de slag. Den andra är min favorit tidning 101 Ideér. Enhelt underbar tidning om diverse pyssel.


Tyvärr så har jag fått ont i halsen och känner mig febrig (har ingen feber) jag hoppas att det inte blir värre. Nu sak jag ge mina underbara barn lite äpplen


Ha det


  (min yngsta son valde denna smileys) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards