acasadipia

Alla inlägg den 18 juni 2021

Av Pia - 18 juni 2021 10:10

Idag är det varmt. Tryckande varmt.

Plötsligt händer det. När ens tonåringar söker kontakt och vi pratar om allt möjligt i en och en halv timme. Mysigt.

Denna vecka har jag totalt virrat bort mig ang stöda ett rum i per dag Har inte gjort ett enda rum. Irriterande. Funderar på om jag ska börja om från och med i dag för då hinner jag bli klar tills midsommar. Men det är varmt idag så vi får se. Men i för sig bor ju i hus så kan ju städa sent på kvällen.

I veckan har jag gjutit tre rabarberblad till fina fat.

Och det växer så det knakar i land och pallkragar.

När jag vattnade i går morse var det ett jädrans liv på grannens tomt tittade över och då satt den här lilla skatan och tyckte jag skulle mata den.

Tidigare i veckan hafe jag denna lilla som satt och tittade på mig när jag vattnade. Kunde gå förbi utan att den flyttade på sig

Ha en fortsatt trevlig fredag. Nu är min fika rast slut så dax att koppla upp sig igen.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards