acasadipia

Alla inlägg den 10 juni 2021

Av Pia - 10 juni 2021 08:32

Idag höll jag på att börja jobba en timme förtidigt. Vaknade upp utan värk i ryggen som jag har haft de senaste två dagarna. Så jag skuttade ur sängen och tog en morgon promenad innan frukost. Satte mig sedan att ät frukost och tyckte sedan att det var dags att jobba. Men det var en timme för tidigt. Ojoj vad värken på verkar en.

Jag har lyckats hittills med min städ plan visserligen dammsög jag inte i går pga av ryggvärk med gjorde allt annat. Så är nöjd. Det var vardagsrummet som stod som dagens rum igår. Ska dammsuga lite i etapper idag så håller nog ryggen. Det bästa är att de rum som är klara håller jag fina fortfarande. Tänker om jag gör det så blir det lättare nästa vecka. Men tänk att man måste bli 49 år för att börja plocka undan efter sig.

I mina pallkragar växer det så det knakar. Kort från i går.

Det är bara morötterna och palstenackan som är lite sega. (sista bilden) men de växer väl under jord.

Pioner och prästkragar blommar

Råkade knipsade av fel i morse så satte de i en liten vas istället

Ha en trevlig torsdag

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards