acasadipia

Alla inlägg den 12 januari 2021

Av Pia - 12 januari 2021 07:21

Tung snö, rolig snö, vacker snö, jävla snöande. Här har man den stora fördelen att bo i lägenhet. Någon annan skottar. Men nu har jag två söner. Den lilla var ute tre gånger och skottade. Första gången trodde han att han skulle skotta bort all snö från gräsmattorna oxå. Hann hejda honom. Då blev han glad för han tyckte det var mycket snö. Sista gången var vi ute tillsammans vi avslutade med att göra konst. David en stor snöboll skulle bli en snögubbe. Och jag en snölyckta.

Idag är det lågkaloridag. Saknar redan mina mackor. Jag klarar det.

Joakim har distansutbildning två veckor framåt till en början. David ska traska iväg till skolan i dag. Och jag jobbar hemma januari ut. Mamma hon gör som hon vill. Nästan fullt hus alltså.

Ha det gott

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards