acasadipia

Alla inlägg den 20 juli 2020

Av Pia - 20 juli 2020 08:17

En förkylning stoppade montörerna att komma och börja med avloppen idag. Om jag har tur så kan de börja på onsdag istället. Tråkigt var ju inställd på detta. Hade tömt överallt där jag skulle. Diskat allt jag kunde. Och tvättat allt jag hade. Så det skulle vara tomt och jag skulle klara mig utan diskmaskin och tvättmaskinen i en vecka. Hade även ställt in mig på pelketstoa (vad det nu är förnågot). Jaja de kommer kan ju passa på att städa ordentligt i skåpet under diskbänken innan de kommer och i badrummet oxå. Så blir städningen efter lättare.

Hur har eran helg varit? Jag har tydligen satt igång en process i mig om varför jag gjorde som jag gjorde tidigare i livet. Och vilka konsekvenser det blev. Och så funderar jag mycket på framtiden hur jag ska få till den. Många tårar och känsloutbrott hade jag både på fredagskvällen och hela lördagen. På söndagen var jag så trött både psykiskt och fysiskt så jag sov i tre timmar mitt på dagen. Jag vet inte riktigt hur jag ska få till framtiden. Men har accepterat de val jag gjort i livet. De som har gjort mig till den jag är idag. Det är ju ett steg åt rätt riktning.

Tog några närbilder på blommor jag har i trädgården just nu. Det får avsluta dagens inlägg.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards