acasadipia

Alla inlägg den 13 juli 2020

Av Pia - 13 juli 2020 08:05

Haft tre veckors semester. Har haft hemester. Varit i huset hela tiden. Vi har spelat badminton och monopol. Men den mesta tiden har killarna spelat på x-box samt dator. Själv har jag påtat i trädgården. Grejat i huset. Pysslat med diamond-tavla. Tittat på Netflix, lyssnat på böcker och gjort det vanliga hushållsarbetet som tyvärr inte tar semester. Första veckan var det ju värmebölja och då reagera kroppen på det och värkte i 110. Veckan efter blev det skönare väder till en början. Och då klippte och rensade jag i trädgården. Värken gick alltså ner. Sedan kom regn och åskväder. Ja då fick jag ondare igen. Men är nöjd med min semester mår som en prinsessa i huset.

Har försökt få dessa fem handtama under semestern. Det är väl inte lika rädda länge men handtama är de inte. De är inte lätt lurade och de tar inte gära mutor heller. Men jag ger mig inte till slut får jag deras förtroende och då kommer dem att sätta sig på handen.

Ha en skön måndag!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards