acasadipia

Alla inlägg den 12 juni 2020

Av Pia - 12 juni 2020 06:59

Alltså jobbdagar innan semestern inkl i dag. Känns skönt faktiskt. Små projekt dyker upp i huvudet som jag vill göra. Laga olika saker så de håller lite till. Bo in mig i huset. Ledsen mamma du kanske inte hittar saker när du kommer hem. Håller fortfarande tummarna att cykeln ska komma.

Ska ga en lugn och skön helg. Tänkte jag pyssla och dona. Ta hand om min kropp. Osv.

Men först ska jag hålla mig vaken denna dag. Och orka mig igenom värken. Försöka vara trevlig mot kollegorna. Brukar sjunga och vissla för dem. De brukar titta lite undrande på mig. Tror det är för de undrar ifall de våga hänga med. Nä ärligt talat så tror jag det beror på att det låter förfärligt.
Tänk vad de stackarna få stå ut med.

Ha en skön Fredag. Det ska jag ha.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards