acasadipia

Alla inlägg den 9 juni 2020

Av Pia - 9 juni 2020 08:49

Jaha ibland funkar inte min hjärna eller så hörde jag fel eller så fick jag fel information. Trodde jag skulle ha terapi idag men nähä nästa tisdag var det. Det var ju himla tokigt för nu kommer jag jätte sent till jobbet. Men det kanske var meningen så. I går hade jag så jävla ont och på eftermiddagen hade jag en utmattande trötthet. Så jag sov som en stock i natt och fick sova lite längre för jag trodde att jag hade terapi. Nu har jag ont men känner mig någorlunda pigg.

Idag ska jag få rabarber. Tyvärr köpte jag och mamma ett hus utan rabarber. Men en liten planta är satt så nästa år får vi kanske lite egna rabarber. Jag får hopoas att min kära rabarberleveratör inte blir ledsen när det år kommer och hon inte behöver leverera till mig. Men i år och jag tror även nästa år så kan hon få göra det.

Så imorgonbitti komner jag äta rabarberkräm till frukost. Och jag hade tänkt bjuda mina kollegor på rabarberpaj. Mums.

Ni får ha en skön dag.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards