acasadipia

Alla inlägg den 8 juni 2020

Av Pia - 8 juni 2020 06:59

Idag börjar den sista hela jobbvecka innan semestern. I år blir det en hemma semester och det gör ju inget för man bor ju i nytt hus. Har massa små och stora saker jag kan göra. Barnen och jag har tänkt göra utflyckter i när området. Förhoppningsvis så har min cykel kommit så vi kan göra cykelturer oxå. De levererade en cykel i fel färg. Har försökt få dem att hämta den och leverera den rätta med samma transport. Men det gick inte. Nu har de hämtat cykeln i fel färg (fredags) och nu väntar jag på rätt cykel håll tummarna hårt så är ni snälla.

Det är väldigt kvalmigt. En massa fukt iluften. Det gör att kroppen värker som fan själv. Men som sagt snart semester. Åååå tydligen är det något jag är allergisk mot oxå. Kliar i öron, hals, näsa och ögon. Brukar inte ha det så här nu. Brukar bara reagera påde första pollena.

Ha en skön Måndag

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards