acasadipia

Alla inlägg den 2 maj 2019

Av Pia - 2 maj 2019 07:44

Gick sammatid som jag brukade hemifrån. Gick ner i källan och lämnade grejir. Slängde soppor. Tänkte att jag skulle komma med tåget efter jag brukar. Nä då samma tåg så nu sitter jag här hos dietisten en halvtimme för tidigt. Eftersom jag träffade på en bekant på tåget så hann jag inte skriva på bloggen då. Så det kanske var meningen att jag skulle få denna tid så jag kunde skriva ett inlägg.

I tisdag gjorde jag det omöjliga. Jag glömde mobilen hemma när jag åkte till jobbet. Ganska skönt faktiskt. Men ovant. Gör det ni med "glöm" mobilen hemma och njut av dagen. Ska nog planera in att "glömma" den någon mer dag.

Som sagt sitter och väntar his dietisten. Förra gången hade jag gått ner 2,5 kg på tre och en halv vecka. Jag hoppad på lågt ett kilo ner och allt över blir ren lycka. Om ni har glömmt bort så håller jag på med 5:2 metoden. Håll tummarna.

Väderomslag vad betyder det mer än att det går fråb varmt till kallt, soligt till regn? Jo värk en massa jävla värk. Har undet nästan en hel vecka varit under fem på värkskalan. Men så fort det t blev omslag i vädret hoppa det upp på sjuan. Det positiva är att förkylningen håller på att försvinna.

Ni får ha det gott där ute.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards