acasadipia

Alla inlägg den 31 maj 2019

Av Pia - 31 maj 2019 07:02

Det är fredag men jag höll på att skriva måndag. Vad en ledigdag kan göra en förvirrad.

Fick nyss reda på att det kommer fyra nya Harry Potter böcker åååååå vad jag längtar efter dem.

Ikväl är det säsong 2 av Bad blood på netflix som kommer gå varmt på min tv. Min absoluta favorit skådis Kim Coates har huvudrollen. Han blev prisad för den rollen oxå.

Igår sydde jag färdigt hissgardinen. Har hängt upp den oxå. Har inte beslutat mig för om gardin kappan ska hänga kvar eller tas ner. David kommer på lördag så jag tror han får bestämma.

Var tvungen att ta ett kort på min cykel. Den har blivit så fin med nytt framdäck och ny sadel.

Hade ju i början av veckan tre underbara med extremt lite värk. Så himmla skönt att inte säga aj och oja sig så fort man rör sig. Men tyvärr kom är den underbara period över. Redan i onsdags så kom den ordentligt. Idag känns det som ena knät kommer att böjas åt andra hållet när jag går. Det gör inte det. Det är hur stadigt som helst. Men känslan att den ska göra det gör att jag spänner musklerna runt knät extra mycket och då värker det. Men men det är bara en känsla och jag kommer onte att dö av det.

Fan nu kom jag på att jag glömde lingonsylt igen. Jag stod ju i morse och funderade på om jag behövde ta med något. Hmmm. Jaja får gå och köpa en korv lingonsylt då på vägen till jobbet.

Ha en skön fredag.

Allmänt · SY · Värk

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards