acasadipia

Alla inlägg den 26 april 2018

Av Pia - 26 april 2018 08:58

Det är torsdag, om ni inte visste det så vet ni det nu. Kände mig någorlunda pigg igår men i dag så känner jag mig febrig igen. Har ingen feber känner mig bara febrig. Ont i halsen. Men jag är på väg till jobbet om det inte ger sig får jag väl gå hem igen.

Kändes konstigt att natta bara ett barn och ha bara ett barn på morgonen. David tyckte det var konstigt också att brorsan inte var hemma. Det är ok men ovant. David och jag är avundsjuka på att vi inte också kan vara på Gotland nu men som David sa i morse vi har fest du och jag alla dagar vi är själva. David får spela på xboxen redan i dag. Men han tycker vi ska göra något roligt i helgen. BuJo-träff på lördag blev inställt pga för få kunde komma. Så det kanske blir hinderbana för David istället.

Ha det!!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards