acasadipia

Alla inlägg den 17 april 2018

Av Pia - 17 april 2018 09:04

Det verkar bli en tuff vecka psykiskt. Både vill och inte vill gå upp på morgonen. Vill och vill inte stanna hemma. Men jag ska kämpa på. Hela veckan ska jag åka iväg på morgonen även fast det känns motigt. För om jag gör det stärks min inre kraft och jag orkar lite till. Vad är motigt nu då undrar ni. Inte så mycket värk men väldigt trött. Men troligen beror det på pollen. Har fått börja ta nässpray morgonen och kväll, allergitablett. Så det kanske inte är så konstigt att man är trött. Har även haft ett energipåslag i förra veckan när värken lugnade ner sig. Även fast det är positiv energi så tar det på krafterna. Barnen är hos sin pappa så jag kan ta hand om mig själv denna vecka och helg. Ska bara göra positiva saker och återhämta mig.

Idag ska jag till Husläkare och få nytt sjukintyg som man får hoppas att försäkringskassan godkänner. Hoppas på en månad till med 50% och sedan gå upp till 75%. Det börjar funka riktigt bra nu. Jag är trött men det flyter på. Tänker inte så mycket om jag orkar eller inte. Dagen går relativt snabbt. Delar in tiden före lunch, sedan före fika, snart gå hem. Funkar bra. Idag är det även yoga jag ska gå på så då går dagen ännu snabbare.

Ha en bra dag!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards