acasadipia

Alla inlägg den 24 augusti 2015

Av Pia - 24 augusti 2015 08:43

Nu börjar vardagen igen. Ikväll kommer barnen hem. Denna vecka måste jag planera och laga ordentlig mat varje dag. Har förberett mig. Ikväll kommer det att bli fiskgryta i morgon blir det bacon och spagetti. På onsdag hemlagad köttbullar med makaroner. Torsdag inte bestämt med på fredag lamfärsbiffar. Tror det blir bra.

Känns lite bättre när jag får planera och ha saker i ordning. Min vän Jessica och jag var och handlade i går kväll. Hon hjälpte mig upp med varorna. Men oj vad trött jag blev. Kände mig svimfärdig när jag kom hem. Hade skrivit lista. Men till slut såg jag inte varorna jag skulle ha även fast de var framför ögonen. Nä det får bli mathem för mig. Föresten så fick jag en gåva av dem i morse glömde att ta kort. Men den var en chokladkaka 70%. De tycker det var länge sedan jag beställde (typ 14 dagar sedan).

Var riktigt låg i fredags. Även på lördagen. Var bortbjuden på lördagskväll och funderade hela förmiddagen på om jag skulle avboka. Men beslutade mig för att jag skulle må sämre att sitta hemma och deppa. Kan säga att jag mår inte topp men det är på väg åt rätt håll igen.

Ha det

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards