acasadipia

Alla inlägg den 16 augusti 2015

Av Pia - 16 augusti 2015 18:16

Jaha då är jag på väg till min första planerade operation. Eftersom operationen sker i Huddinge och jag står som första patienten imorgon så läggs jag in i kväll så jag slipper gå upp i ottan. Lite nervös är man väl det är väl naturligt. Annars jag har med mig ombyte, korsordstidning, mobil och virkning. Så det blir nog bra.

Igår hade föreningen fest. Den firar att det var femtio år sedan den bildades. Det fanns hoppborg, fiskdamm, barnteater och popcorn. Senare på kvällen var det grillspett till de vuxna och hamburgare till barnen. David var ut från det startade tills de var slut. Han hoppade, tittade på teater, fiskade godispåse och åt popcorn. Joakim hoppade teater och var uppe i lägenheten till och från. Själv fick jag gå ner några gånger och se till att David fick vätska i sig. Annars gick jag ner mär det var dax för maten och hade med mig lite rosévin. Satt och pratade en tre timmar innan barnen kom och sa att de ville gå hem. Kan säga det var då de tog mer hoppborgen. De somnade ganska snabbt så jag kom i säng skapligt jag oxå.

Håll nu tummarna att allt gå bra. Kram

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards