acasadipia

Alla inlägg den 1 juni 2014

Av Pia - 1 juni 2014 20:54

Nu är det bara två veckor kvar till semestern och Gotland. Underbart men lite tråkigt är det för min kärlek kommer inte med till gotland så vi är i från varandra i 16 dagar. Vi klarar det för det finns ju telefoner.

Från och med i dag är jag friskskriven. Testar alltså jobba 100%. Det känns helt otroligt. Jag känner mig så lycklig och tillfreds med mig själv, har inte mått så här bra jag vet inte när. Jag har blivit gamla vanliga Pia.

I torsdags var jag på min kusin Charlottas bröllop. I present hade jag virkat ett brudpar. Min kollega hade hjälpt mig med kortet. Hittade versen på nätet. Här kommer några bilder på processen av brudparet och det fina kortet.

Efterlyste rabarber fick ett helt gäng av en snäll kollega på jobbet. Hittills har det blivit två pajer och lite kräm. Imorgon ska jag köpa citroner så jag kan göra saft oxå. Det är så härligt med rabarber. Tack Eva Forsman för dem.


Mitt liv har verkligen förändras nu sitter jag och kärleken och pratar om vad som helst på kvällarna i köket så ingen tv. Eller så spelar vi kort "Chicago " eller backgammon. Det är så underbart så jag vet inte var jag ska göra med all glädje och lycka som finns i mig. Och imorgon kommer barnen och då blir det ännu bättre.

Måste till sist chocka er, igår morse torsdag jag en halv timmes promenad och gjorde armhävningar, sittsups, plankan och ryggövningar. Sluta med stretching. Och allt detta innan frukost. Häftigt va?

Idag blev motionen en promenad fram och tillbaka till centrum och Willys men älsklingen för att stor handla inför nästa vecka.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards