acasadipia

Alla inlägg den 30 augusti 2013

Av Pia - 30 augusti 2013 07:00

Vab:a eller onte vab:a det är frågan. Hur ska man som liten mamma vet om ens barn som är småsnirig ska orka vara på dagis en heldag och leka med tjugo andra barn. Barnet verkar pigg hemma och leker med brosan. Men det är ju en lugnare miljö. I dag beslutade jag mig för att barnen kunde gå. Den ena har varit hemma i tre dagar och verkar kry nog för dagis, den andra har blivid snuvig och jag vet inte hur det utvecklar sig. Han går nu i skolan så man får inte vara så petig med lite snuva. Ska kolla på jobbet om jag kan gå tidigare så löser sig allt nog.

I går kväll blev jag klar med två korgar av trikå. Mamma ska få dem eller rättare sagt Rasmus ska få den stora och ha sina leksaker i.

Satte upp två tavlor oxå.

Ni ser vad stökigt det är på mitt pysselbord. Har försökt att få barnen att röja på deras skrivbord och då frågar dem varför jag inte gör det på mitt. Vad svarar man på det? Får ta ett ryck i helgen.

Ha en bra dag!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards