acasadipia

Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av Pia - 21 augusti 2013 08:40

Idag har jag gått igen från Karlberg. Gick en minut snabbare än i går. Men tror det beror på att jag hade mer tur vid trafiklyserna än att jag gick snabbare. Men i dag har jag ont längs ner på ryggen eller ska jag säga precis ovanför rumpan. Efter mina foglossningar så sätter sig alltid värken sig där. irriterande men det går väl över.


I dag ska jag gå till Husläkaren och ta prover och se om det är något fel som gör att jag går upp i vikt i stället för ner när jag äter sunt och motionerar. Jag tror inte egentligen inte det jag tror det har något med psyket. Har ju mått dåligt i många år och nu håller kroppen på att anpassa sig till att jag mår bra igen. Den kommer inte riktigt i håg hur den ska uppföra sig i må bra-tider.


Ha en bra dag Pia

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards