acasadipia

Alla inlägg den 27 december 2012

Av Pia - 27 december 2012 19:40

Idag så har barnens vävar tagits fram och så har det pärlas och ritats. Själv har jag virkat när jag inte har tvättat och hjälpt barnen med det ovanstående pyssel.


Vi har vari ute oxå. Prövat skidorna, det var andra gången för Joakim och första gången för David. Det gick riktigt bra. Sedan var det snöhögarna vid parkeringen som gällde. De blev piratskepp som krigade mot varandra.



Av Pia - 27 december 2012 07:17

Idag har vi jullov,  jag och barnen alltså. Peter har gått till jobbet och barnen har sovit till kl sju istället för fem. Så nu har jullovet börjat på allvar.


I går virkade jag en av tre korgar som  jag ska ge min svägerska i nyårspresent. Vi skulle inte byta julklappar men hon hade köpt en till mig så virkar korgar till henne.


I dag ska jag barnen pyssla. Vi ska försöka att göra flygplan av hushållspappersrullar och lite andra saker. sedan ska vi gå ut och leka i blötsnön.


I går när vi kom hem så började jag med tvätten så jag hann tvätta två maskiner ska forsätta i dag. har en massa tvätt. I dag får jag vika tvätt innan jag forsätter med tvätten.


vet ni vad som hade hänt i våran trappuppgång? När vi kom hem så tyckte vi att det luktade illa i trapphuset men vi såg inget. När jag gick ner och handlade lite så stötte jag på grannen som bor under oss och han berättade att det var någon som hade bajsat i trapphuset. Vi vad äkligt. tur att vi kom hem efter de hade tagit bort det. men lukten sitter kvar. Ännu en ska som gör att man vill att de låser porten även på dagarna.


Ha en skön dag!


Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards