acasadipia

Alla inlägg den 8 december 2012

Av Pia - 8 december 2012 21:58

Jag är klar med ett par handledsvärmare.

Av Pia - 8 december 2012 21:55

Nu har jag gjort tre ljus av gamla ljusstumpar. Det tog nästan två timmar. Så här såg det ut medan jag gjorde dem, i morgon får vi se resultatet.

Av Pia - 8 december 2012 14:08

Av Pia - 8 december 2012 10:27

I torsdags så blev David och jag kräksjuka. i dag så har jag en pigg David och själv känner jag mig riktigt svag. SÅ i detta läge skulle man villa vara liten igen så man blir pigg på en gång igen. Som vuxen brukar det ju ta några dagar innan man känner sig som sig själv efter man har varit sjuk.

Under torsdagen och fredagen har jag haft skit ont i lederna men i dag ömar det bara lite i ryggen så jag får väl räkna med att mina leder värker när jag får en infektion i kroppen.


I går blev jag färdig med den tredje handledsvärmaren. så snart är jag i mål. HAr fixat någrar mjölk kartonger så jag kan göra ljus. ska nog göra det i kväll när barnen har lagt sig. Vi har pärlat en massa oxå det kommer bilder på det lite senare i dag.


I morgon ska vi baka pepparkakor. Jag tror min man har fått julkänslor för han kom hem med en julgrupp i går.


Jag älskar min man men ibland speciellt när jag är sjuk så kan jag undra varför, för istället för att pyssla om mig så blir han arg och tvär precis som jag har blivit sjuk med flit. Men så har det alltid varit i sedan vi blev ihop. Han blir arg och tvär när han blir orolig. När man är piggare är det lättare att ta än när man är sjuk. Vad jag undrar är har ni oxå män som blir så eller är det bara min gubbe som är sådan. Jag hoppas att flera är så och det är ett manligt beteende. Om det skulle vara det så bevisar det bara att kvinnan är jävligt stark som står ut med det. Min man är go på andra sätt bara så ni vet det.


DAvid sitter och tittar på tom och jerry, kul att han tycker om dem som jag tyckte om när jag var liten. Peter och joakim har flytt fältet eftersom man smittas två dagar efter oxå. så de är och handlar lite saker. De skulle äta hamburgare medans jag och david får nöja oss med korv och makaroner.


Ha en trevlig dag.



Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards