acasadipia

Alla inlägg den 16 december 2012

Av Pia - 16 december 2012 20:52

Igår var det fullrulle. Städade hela lägenhet medans gubben var bakis. Barnen fick leka med varandra funkade riktigt bra. Lite konflikter var det ju. Jag strök min strycktvätt medans jag gjorde det så lyckades jag få barnen att röja i sina rum genom att tala om typ ta bort alla bilar osv. När jag var klar med strykningen så fortsatte jag med det barnen hade börjat med i sina rum. Var noga med att damma, tänkte att när tomtarna ska ställas ut så vill man ju i te ställa dem på gammalt damm. Vi, jag och barnen, gick ner till ICA och handlade lita lunch och jäst för andra omgången saffransbullar.

Bullar och surdegsbröd har jag bakat i dag. Det speciella med brödet i dag är att jag hade endast rågmjöl i, brukar blanda vetemjöl med diverse andra mjöl.

Min stora kille vill tydligen ha sällskap när han sover så han ligger nu i soffan bredvid mig.

Håller på att virka granar till en girlang.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards