acasadipia

Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Pia - 12 oktober 2012 08:08

DEt var inte så att jag skuttade upp ur sängen men det var mycket lättare att komma upp idag. Beror nog på att vi åker till Gotland i kväll.


över att åka dit gör att jag står ut med värken i rygg, handleder och armbågar som gör skit ont. Jag tror att kylan har en stor bidragande orsak till det.


HAr packat en massa saker. Overlockmaskinen, tyger, garner, virkbeskrivningar, färger och penslar så om det är innesittarväder så kan vi nog roa oss i allafall. DAvid älskar ju att rita och måla. Min underbara Joakim har ju bestämt att han ska vara hemma med Farmor och farfar denna vecka så han inte missar något i skolan. JAg hoppas att den skolplikten håller i sig när han blir äldre. Vissligen så kommer jag att sakna honom himmla mycket, men jag är stol över honom att han vill gå i skolan.


Ha en bra dag!!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards