acasadipia

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Pia - 10 oktober 2012 08:52

Gjorde ett pilates pass i går medans barnen tittade på tv. Det är som hela kroppen och själen stärks. Känner mig mycket starkare i dag än vad jag gjorde i måndags. Det är pilates pass på lunchen i dag. Gissa vem som ska vara där.


TIll middagen åt jag fisksoppa med en knäckebröd skiva till. Ikväll blir det Gotlänsk bondsoppa. Hoppas att den här känslan håller i sig nu.


Virkade lite på en amigurumi i går. Det är himmla roligt. Bilder kommer senare på den.


Jag hann med att strycka all stryktvätt i går oxå. men jag hade hjälp med att vika och hänga tvätt igår av Joakim som tog fram sin lilla strykbräda och vek tvätt. Han hade tittat på Specialagent oso som hade hjälpt ett barn att vika tvätt. I bland är barnprogram bra för det får dem att vilja hjälpa till i hemmet.

 (/bilden har jag hittat på Google/


Ha en trevlig dag!!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards