acasadipia

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Pia - 4 oktober 2012 19:43

Nu tycker jag det är dags och visa våra Papier-maché-figurer

Det här är min ska bara rita å¨detaljerna så är den klar

   

Joakims

 

DAvids.

 

Den här amigurumi

  (/har tyvär inte tagit kort på den när den var klar/

Blev en lite kanin men har döps till ninen av min väninna Virpi som fick den i dag. hon hade fyllt jämt nyss så jag bjöd henne på lunch på "De Svarte fåret"  /http://gastrogate.com/restaurang/svartafaren/ EN jättebra lunch restaurang.




Av Pia - 4 oktober 2012 08:25

Det är jobbigt med febriga barn, men jag tror det är jobbigare med febrig make. Krya på dig älskling.

Eftersom han är hemma i dag så fick jag lämna båda barnen och det gick riktigt bra. försökte att inte stressa utan var lugn och sansad. DÅ blev barnen lugna och sammarbetsvilliga. Stress leder till ovilliga barn och lugn till villiga barn. hoppas det går lika lätt vid hämtning då de är trötta efter dagens lek och lärande. Samt att jag kan hålla lugnet efter en dag på jobbet.


Ha en bra dag!!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards