acasadipia

Alla inlägg den 20 februari 2024

Av Pia - Tisdag 20 feb 06:35

Nu är verkligen våren påväg. Hörde fågelkvitter hela vägen till pendeln. Det är ju ett vårtecken.

Har ni tänkt att trötthet kan vara på många olika sätt? Man kan vara trött för man går upp tidigare på morgonen. Man kn vara trött för man har tränat. Ja det finns en massa olika trötthet. De värsta är den utmattad tröttheten. Den så gör en trött både kropp och själ. En annan är den plötsliga tröttheten som känns som någon slår än i huvudet.
Igår var jag utmattad trött. Och det är för att jag inte hade sovit ordentligt på natten. Idag var det först fan måste jag gå upp och sedan ok. Men när jag satte mig på pendeln var det som någon hade slagit mig i huvudet. Kunde knappt hålla upp ögonen.

Ska vila lite innan jag är framme.

Kram

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards