acasadipia

Alla inlägg den 1 februari 2024

Av Pia - Torsdag 1 feb 06:54

Tidigt på pendeln. Skönt lite folk. Man kan bre ut sig på två säten.

Har jobbat hemma två dagar och varit hundvakt. Har fått promenader. Men gokorven längtade så efter sin matte så han var låg och sov mest.

Idag ska jag ha kompisdate. Inviga IKEA-restaurangen i gallerian. Kanske hinner jag testa fåtöljen jag blivit lite kär i. Om jag har tur så är den väldigt obekväm så jag kan sluta drömma om den.

Glömde ta bilder men har stickat en tröja till Moltas och en mössa till mamma i reflexgarn. Så nu kommer de att synas när de är ute på kvällarna.
Hittade och lagade ett kuddfodral av mormorsrutor oxå. Så nu är det färgglatt i soffan. Kommer bilder på dessa i ett senare inlägg.

Hur är det med värken. Den är ok. Tabletter hjälper så har en värk som jag står ut med.

Ha en trevlig dag.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards