acasadipia

Alla inlägg den 16 januari 2024

Av Pia - Tisdag 16 jan 06:08

När jag skulle börja duka fram till frukost så kastade jag en blick på klockan och upptäckte att jag skulle gå om fem minuter. Så jag packade ner lite frukost och lunch. Tog mina mediciner och glömde inte att borsta tänderna. Kom till station med 4 min tillgodo. Phu. Jo jag hann stoppa ner en banan som jag åt när jag satte mig på pendeln.

Jag har mindre värk idag lite konstigt för det var minus 14.7 grader imorse. Men det är ju bra. Jag kanske var mer spänd igår för tandläkaren. Jag trodde ju att jag skulle dra ut en tand. Som tur var så gick den att laga t.o.m utan bedövning.

Har jag sagt att jag har börjat med ett pussel? Trodde att det skulle var svårare efter som det är så få färger i den. Men bitarna är speciella tror inte en enda bit är lik den andra i formen. Det hjälper verkligen.

Imorgon får jag sovmorgon så skönt. Behöver inte gå upp först vi åtta om jag vill. I dag försökte jag gå upp kvart i fem. Kom upp fem över och gick fem i halv ungefär. Jobbar hemma imorgon och i övermorgon.

Ni får ha en bra dag.

KRAM

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards