acasadipia

Alla inlägg den 9 januari 2024

Av Pia - Tisdag 9 jan 07:04

Jaha sitter på pendeln igen. En ny dag att ta sig igenom.

Är jag trött? Japp
Utmattande trött? Nepp

Positivt med bara vanlig trötthet.

Har jag ont? Japp
Har jag jävligt ont i bena? Japp

Misstänker att det förutom fibro är träningsvärk. Det positiva med det att det kommer att ge sig.

Idag kommer jag att vara ensam på kontoret. De andra jobbar hemifrån. Lite skönt faktiskt bara mina egna ljud förutom samtalen. Har med mig högtalare så jag kan lyssna på min bok mellan samtalen som jag gör hemma.
Men samtidigt är det tråkigt att inte ha någon att snacka med. Visst vi chattar med varandra.

Imorgon har jag sovmorgon. Jag jobbar hemifrån och börjar 7.30 men ändå har jag drygt en timmes sovmorgon.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva lite tomt i huvudet just nu.

Ha en trevlig dag.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards