acasadipia

Alla inlägg den 3 februari 2023

Av Pia - 3 februari 2023 09:07

Idag hände det en mycket rolig sak. Något som värmde mitt hjärta helt och hållet. Något som var helt oväntat.

Postnord kom och levererade ett paket till mig från världens bästa affär Tidformera. Men jag hade inte beställt något så det var ju jätte konstigt. Det visade sig att en kompis hade fått en knäpp (hennes ord) och tänkt jag behövde lite uppmuntran. Och plockade ihop några roliga saker till mig så jag kunde pyssla lite. Tack ännu en gång kära Josefin.

Alltså hur ska jag kunna göra något sådan tillbaka. Hmm får hitta på något.

Ha en bra dag

Gå gärna in på Tidformera.se de har en massa roliga saker som även den som inte håller på med bujo kan tycka om. De är snabba. Det är nästan så att man hinner inte beställa klart innan man har paketet hemma.

PS skriver I min mobil och lyckas inte länka direkt till dem tyvärr DS

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards