acasadipia

Alla inlägg den 14 november 2023

Av Pia - 14 november 2023 08:04

Varför har de korta tåg på morgonen? Så mycket folk redan i Märsta. Lyckades få sittplats iallafall.

Jag känner mig hoppfull att jag kommer att klara jobba 75 %. Tror även att jag kommer klara att komma upp till 100% och jobba som alla andra. Känns så skönt att det börjar bli mer normalt. Visst trött är jag. Men jag tror de flesta är trötta nu när mörkret kommer.

Tror jag inte berättat att jag fått tabletter som ska hjälpa mig att gå ner i vikt. Om man ska berätta hur de funkar så ska de dra fettet man äter rakt genom kroppen. Nä jag har ännu inte fått typ diarré och det har inte blivit fet i toalettstolen. Men jag har bara ätit dem i fyra dagar och bara en per dag. I slutet av veckan blir det två tabletter och om yttligare en vecka tre. Man tar dem i samband med maten. Så vi får se hur det blir med högre dos. Håll tummarna att det hjälper mig att iallafall börja gå ner i vikt.

Ha en bra dag.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards