acasadipia

Alla inlägg den 16 oktober 2023

Av Pia - 16 oktober 2023 07:17

Den orsakade att jag fick ställa in en trevlig fika i Uppsala. Blir så trött på den. Ville verkligen inte gå upp i dag. Men på något sett rullade jag mig ur sängen och tog mig in i duschen. Nästan så jag måste säga helvetes duschen. Vattnet sved på kroppen. Hela kroppen. Som skrapsår man fick på i gympasalens golv. Inte alls mysigt. Men lyckades ta mig igenom det och känner mig ren och fräsch nu. Och det var den känslan jag tänkte på under hela duschen.
En härlig frukost blev det. Gott te och så surdegsfrallor. Sedan var det dax att gå. Kändes ok i början men även fast jag har tagit allt jag kan när det gäller smärtlindring så kom världens värk krypande runt höfterna, längst ner på ryggen och ner i låren. Men vad fan vi ska ha planeringsdag idag. Tycker det är viktigt att delta i den så jag håller ut. Det ger sig kanske.

Hoppas eran start på denna vecka är lättare.

Kram

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards