acasadipia

Alla inlägg den 10 oktober 2023

Av Pia - 10 oktober 2023 08:05

Glömde mobilen hemma går. Körde liksom retro. Väldigt ovant att onte kunna lyssna på musik, spel, googla, messa, var kontaktbar eller kunna kontakta någon. Men skönt. Testa det en dag. Lämna mobilen hemma.

Har ont i kroppen. Väder omslag till kallare. Egentligen tycker jag om just denna årstid då det är lite kallare men inte iskallt. Men just nu tycker inte min kropp om det. Med längre tids värk kommer deppigheten. Kämpar emot men det blir svårare och svårare. Har svårt att gå upp. Har känslan att jag vill gömma mig för omvärlden. Men på något sätt sitter jag på pendeln till jobbet nu. Blir ju nöjd när jag klarar en dag till. Snart sätter jag på hörlurarna och lyssnar på bra musik. Tar upp stickningen och så swisch så är jag vid Stockholm city och ska börja traska till kontoret och en ny jobb dag börjar. Och det kommer att gå så bra.

Ha en bra dag

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards