acasadipia

Alla inlägg den 20 oktober 2020

Av Pia - 20 oktober 2020 07:26

Hur kan man vara så här trött? Jag sov ju inatt. Det är som ögonen inte vill öppna sig. Fem dagar i veckan är det att gå upp, åka till jobbet, jobba, åka hem, laga mat och sedan skulle jag vilja göra något typ röja i köket, tvätta, vika tvätt ka vad som helst. Men efter maten går luften ut mig ytterst lite blir gjort. Och så kommer helgen då man tror att man ska göra det man inte gjorde i veckan och kanske lite till. Men fortfarande gör man ytterst lite och sover den mesta tiden. Har semester nästa vecka hoppas jag kommer ifatt mig själv och det blir nya tag efter den.
En ond cirkel är det. Som sagt hoppas jag bryter den nästa vecka.

Så jag det har inte hänt något som jag kan berätta om. Jo föresten. I söndags gick lampan i tvättstugan söner, har inte bytt den ännu, upptäckte igår att lampan i ugnen oxå hade gått sönder. Samt så har jag märkt att fläckten har börjat hänga på ena sidan. Hittade en skruv som jag tänkte om jag skruvar fast den så blir det bra. Men det blev värre skruven fick inget fäste alls och jag upptäckte att det var bara en skruv på den sidan. Så gjorde en nödlösning. David hjälpte till oxå. Ska fylla igen gamla hålet med något som man kan skruva i och skruva fast den med en skruv till. Men så här är den tillfälliga lösningen.

Den ramlar iallafall inte ner.

Jo jag gick i mål i stegtävlingen igår.

Fint diplom va?

Ok lite hade hänt.

Ha det.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards